HoReCa – stravovacie služby, banketové programy, catering atď.

Horeca pre kaviareň

Na rozdiel od maloobchodu, v mieste predaja, s ojedinelými výnimkami, nie je potrebné prezentovať veľa konkurenčných značiek a produktov. V tomto segmente trhu fungujú exkluzívne zmluvy. Na propagáciu produktov používajte tieto marketingové nástroje:
programy materiálnych stimulov pre lojalitu tých, ktorí rozhodujú, HoReCa;
zachytávanie bodového priestoru HoReCa pomocou komponentov vizuálneho prostredia, reklamy na predajných miestach, umiestnenia POS materiálov a vlastného vybavenia, brandingových prvkov;
vonkajšia reklama na mieste: od značiek až po vzdialenú letnú brandingovú jednotku (dáždniky, stoly, trendy, atď.);
realizácia marketingových kampaní v bodoch HoReCa: ochutnávka, „2 za cenu jedného“ a tak ďalej;
Propagácia vo formáte show – sviatky, festivaly a iné podujatia patria do sféry event-marketingu, ale používajú sa v predajniach HoReCa.
sponzorovať akcie dodávateľov tovarov v HoReCa bodoch: festivaly,

festivaly, aukcie, "dni značiek".

aukcie, „dni značiek“.
HoReCa Point of Sales Marketing – marketingový marketing spoločnosti HoReCa, realizovaný v samotnom bode, ako aj mimo neho, s využitím reklamného a informačného priestoru cieľového publika.
Na podporu HoReCa používajte tieto marketingové nástroje:
Značky;
vernostné programy medzi pravidelnými návštevníkmi;
programy na stimuláciu zvýšenia priemernej kontroly, počtu šekov od jedného návštevníka
cross-marketingové programy s dodávateľmi, prenajímateľmi (v prípade umiestnenia v nákupných centrách a iných miestach s vlastnou klientelou;
ubytovanie v nákupných centrách a pod. bodov s vlastnou klientelou;
programy vo fronte a mimo nej:
banketové programy,

Horeka a reštaurácia

Horeka a reštaurácia

Programy ukončenia obchodovania;
stravovacie služby
letné (sezónne) programy služieb;
Vonkajšia reklama;

Kľúčom k úspešnému marketingu spoločnosti HoReCa je spoločná práca predajného miesta, dodávateľov a informačných partnerov, čo zabezpečuje maximálnu spokojnosť návštevníkov spoločnosti HoReCa. Úspešný marketing HoReCa obsahuje tieto prvky:
kvalita a opakovateľnosť;
stálosť všetkého, čo klient považuje za „úspešné“;
vyrobiteľnosť procesu, výrobku a balenia;
toleranciu a slušnosť voči spotrebiteľovi;
úspešné bodové branding a in-point branding;
efektívne informovanie publika nad rámec tohto bodu;
spoločné investovanie finančných prostriedkov a úsilie pri obchodovaní s tovarom v HoReCa.
On-Trade (je to obchod) je ďalším podobným názvom pre tento distribučný kanál, ktorý je rozšírený a úzko používaný vo vinárskom segmente trhu potravín a služieb HoReCa