Vážení zákazníci, naša spoločnosť zabezpečuje všetky odchádzajúce dodávky cez rôzne kuriérske spoločnosti, aby sme predišli rôznym komplikáciám v prípade poškodenia Vašich objednávok a následnému vyrovnaniu zaplateného tovaru, prosíme Vás o splnenie nasledujúcich požiadaviek :

  • Po obdržaní objednávky vás žiadame aby ste venovali pozornosť obalu krabice, skontrolujte či nie je poškodená. Ak sa vyskytnú AKÉKOĽVEK stopy mechanického poškodenia na obale určite to nahláste kuriérovi.
  • V prípade viditeľného poškodenia balíka alebo balenia, môžete pri doručení jeho obsah skontrolovať!!! Vodič doručovateľ zaznamená výsledok kontroly a spoločne s príjemcom pripraví správu - musí byť na mieste spísaný Zápis o škode na formulári GLS (DACHSER).
  • Ak ste po otvorení obalu našli poškodený tovar, vykonajte nasledujúce:

- nahláste poškodenie tovaru kuriérskej spoločnosti, ktorá vám tovar dodala
- urobte si obrázok, fotografiu poškodeného obalu výrobku
- pošlite nám prosím fotografiu poškodeného výrobku a obalu do 24 hodín od obdržania zásielky.

  • Nevyhadzujte obal!!!!


Ak splníte tieto jednoduché pravidlá, naša spoločnosť berie na seba všetky náklady na prerábanie pokazených výrobkov, aj na dopravu.