Prevzatie zásielky
Vážení zákazníci, naša spoločnosť zabezpečuje všetky odchádzajúce dodávky cez rôzne kuriérske spoločnosti, aby sme predišli rôznym komplikáciám v prípade poškodenia Vašich objednávok a následnému vyrovnaniu zaplateného tovaru, prosíme Vás o splnenie nasledujúcich požiadaviek :
- Po obdržaní objednávky vás žiadame aby ste venovali pozornosť obalu krabice, skontrolujte či nie je poškodená. Ak sa vyskytnú AKÉKOĽVEK stopy mechanického poškodenia na obale určite to nahláste kuriérovi.
- V prípade viditeľného poškodenia balíka alebo balenia, môžete pri doručení jeho obsah skontrolovať!!! Vodič doručovateľ zaznamená výsledok kontroly a spoločne s príjemcom pripraví správu - musí byť na mieste spísaný Zápis o škode na formulári GLS (DACHSER).
- Ak ste po otvorení obalu našli poškodený tovar, vykonajte nasledujúce:
- nahláste poškodenie tovaru kuriérskej spoločnosti, ktorá vám tovar dodala
- urobte si obrázok, fotografiu poškodeného obalu výrobku
- pošlite nám prosím fotografiu poškodeného výrobku a obalu do 24 hodín od obdržania zásielky.
- Nevyhadzujte obal!!!!